Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Goood morgon!!

Publicerad 2010-04-14 06:52:50 i Allmänt,

...ja jag e uppe med tuppen idag, har haft en orolig natt med värk å MARDRÖMMAR....de va längesen jag överhuvudtagen kommer ihåg att jag drömt något....ja de va en läskig dröm å jag vaknade fleeera ggr... å när jag somnade om så drömde jag vidare i samma, läskigt!!....haha...men ibland när jag har drömt nått så kan jag inte riktigt ta mig ur den när man sedan e vaken...någon som känner igen sig??....solen skiner utanför fönstret så jag ska ta å pallra mig ut med fröknarna å ta med kameran. Båda hundarna ligger å trynar i min säng så jag ska väl ta å väcka upp de....skönt när jag kan kliva upp å få "väcka" kroppen till liv en stund innan de e dax att ta ut de...ibörjan fick jag hoppa i kläderna fort som faaan för att inte Nova skulle sätta sig å kissa inne...hon e duktig å på två dar nu har de hänt en "olycka" så förhoppningsvis så börjar hon bli rumsren!!




Det döda å skrumpna betyder inte att det e fult...

Kommentarer

Postat av: Cruellas sida

Publicerad 2010-04-14 15:22:12

Hoppas du får en bra dag utan så mkt värk. Jättefina bilder på dina hundar sen sist jag var in här. Hos oss smälter snön så sakteliga...men det är mycket kvar än.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela