Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Bruksan...

Publicerad 2010-04-18 16:10:54 i Allmänt,

...har vi varit på sen 8 imorse å kom väl hem framåt två tiden....blåsig värre var det å ibland var det isande kallt å sen så värmde solen ordentligt. John skrev på lydnaden i apellen vilket e nyttigt när han ska börja spårkursen med Annie. Nova skötte sig galant...kunde verkligen koppla av å låg i gräset å hade de gott bland alla virvlande löv!!*L*...Annie å jag körde två moment på planen med Jeanette vilket kändes bra!!...nu e vi utslagna allesammans här hemma så de blir nog inte så många knop gjorda resterande av dagen....


Fy så tråkigt å BARA sitta i buren!! =(.....
vilket de inte gjorde mer än korta stunder!!


Tugga på bollen gick väl an...

...eller så kan man ligga å njuta i solen å tugga samtidigt på bollen

Kommentarer

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-04-18 16:25:04

Kul att ses idag även om det bara var en kortis=D. Fina Nova & Annie är<3. Hon är så pratglad Annie bus=D! Kram

Postat av: Mita

Publicerad 2010-04-18 16:57:56

Så söt man kan vara med bollen i munnen!!

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-04-18 18:30:01

Jahihi. Vad skönt att det går bra med dem båda tillsammans=D. HIHI ja det kan jag tänka mig Annie är ju van att vara vid klubben också=D. Kul när träningen går bra juh=D. Vi har lite problem i FF då han slänger ut baken. Men bara att jobba på de. Ja det lär vi göra. Kramiz

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-04-19 18:27:01

Ja hon var bra söt där i solen med bollen i munnen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela