Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken jävla morgon...

Publicerad 2009-09-25 10:12:47 i Allmänt,

...fyyy faaan för FK...återigen så har de "glömt" att betala ut min sjukpenning...idioter!!!...förklaringen va att vi skulle haft möte i tisdags vilket inte blev av då kärringen på FK va sjuk...e de MITT fel eller??...inkompetenta jävla idioter!!!. Åkte sen iallfall ut till Tinnerö å gick en runda...fick lugna ner mina upprörda hängslen där ute...tur att det finns sådana ställen där man kan få ro i själen...John köpte en skyddsarm i söndags då Annie tycker det e jättekul!!...har testat den hos uppfödaren tidigare. Körde lite med den ute på ett gärde å jäklars så bra hon gick!!...kunde bara köra några gånger för det känns i nacken å armen direkt så det får bli Johns grejj ihop med Annie. Hon va på topphumör å for omkring som en vettvilling....haha...skulle kunna tro att hon inte varit ute på veckor!!!...MEN jag lovar det har hon!!!*L*. Imorgon blir det träning på klubben med den fyrbenta och på kvällen så ska vi på 50 års fest!!. Krister vet inget om det men det blir han väl varse om då!!....ha en trevlig dag å sköt om er!!!

Väääänta matte!!!...


...Jag koooommmer!!!!


...Här kommer lille Douglas som man inte
kan sluta tiita på han e så underbart söt!!

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-09-25 11:38:27

Jamen vad är det för djävla fel på försäkringskassan egentligen, fattar de inte att folk måste leva, kunna planera sina liv..........grrr jag blir vansinnig på sådant!



Hoppas du får en trevlig kväll ialla fall.

Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-09-25 12:39:22

Ja du Mita...fega kräk e de dessutom för hon hade hört mitt ilskna meddelande men hon har inte ringt utan jag ringde till växeln och DÄR hade hon skrivit en kommentar att det uteblivit på grund av sjukdom...men det va ju kärringen som va sjuk inte jag!!!...hua...nu blir jag ilsk igen!!=P

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-25 22:55:25

Annie löper som en ko på grönbete... ^^ Hundar är allt ett underbart släkte och man älskar dem till döden :)



"Fick dåligt samvete mest för jag vet det jag gjort varit fel..." Men man ska väl komma ikapp en dag hoppas jag... Kramar om

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-26 16:44:39

Vet inte om ordet är felstavat men jag gillade det även om innebörden inte va rolig :)

"upprörda hängslen" asg

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-27 13:59:53

Sv: Ordet tilltalade mig vilket som :)



Linköping jaaa.... Äsch vi glömmer den matchen och går vidare. Snart kommer Lee Goren ^^

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-28 22:14:03

En helt underbar springbild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela