Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår...

Publicerad 2009-09-29 11:30:36 i Allmänt,

...började ju i rehabgruppen å det kändes jättebra...visst e det mycket tankar som kommer igång när man börjar diskutera saker...i morse så drog magsjukan igång...shit...sååå typiskt nu när jag längtat sååå efter att börja i gruppen....det känns bättre nu så förhoppningsvis kommer jag kunna gå imorn. Åkte trots det ut så Annie fick springa av sig lite, hade med mig "proviant" om utifall att jag inte skulle fixa denna promenaden utan tråkiga missöden!!=P. Ska grejja lite här hemma å FÖRSÖKA mig på att städa och bädda rent. Här hemma bor vi TRE vuxna människor MEN vi e tydligen BARA två som ställer till disk och diverse annat...den yngre som bor här verkar anse att han e befriad från att göra något alls....e sååå jävla less på det här så jag spyr på eländet, hur JÄVLA svårt kan det va å ta disken ett par ggr i veckan utan en jävla massa tjat!!!...e man snart 20 år å inte ens kan ta ett sånt ynka litet ansvar...en 6 åring tar större ansvar!!!!!...näpp ...du ska jag inte skriva mer för nu börjar ilskan pyra igen så tjingeling så länge...

Första frosten


Solen skiner igenom bladet


droppar på bladet

Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-09-29 15:14:43



Hej Kicki !



Kan du höra av dig till mig via mail. Jag har en

fråga som jag inte vill ta här. Ha en bra dag Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-09-29 15:18:41

Hej Eva, har inte din mail men du kan kontakta mig på [email protected]

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-29 17:58:47

Låter ändå givande med en rehabgrupp, lätt att känna sig ensam annars.

Postat av: Mita

Publicerad 2009-09-29 18:26:06

Men krya på din vännen, bädda ner dig istället och låt de övriga två göra sitt.....

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-09-30 13:45:30

Hej Kicki !

Skickar dig ett mail nu. Kram å ha en bra dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela