Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kursen igår...

Publicerad 2009-09-22 08:50:48 i Allmänt,

...va såå himla bra!!...man får faktiskt AHA upplevelser varje gång man e där å ibland känner man lite att man har IQ fiskpinne...det låter så enkelt och man får verkligen tänka om i många moment och ALLT hänger på att få en förväntan hos hundarna. Där har vi mycket att lära, även när vi tränar tävlingsmässigt så ska vi höja förväntan ännu mer vilket jag inte gör speciellt ofta...frökens bakdel börjar bli lite intressant så nu e kanske löpet i antågan å då blir det parning....får se om det tar sig den här gången...då blir det puppisar i dec...hur ska jag klara mig utan mitt lyckopiller i 8 veckor???...vill inte ens tänka tanken, i sånt här läge så ångrar jag mig att jag e fodervärd...vill ha henne runt mig 24 timmar om dygnet ju!!*L*. Idag så e det en sån där helvetesdag då mina fötter å benen bara e som värkande klumpar...får se om John kommer hem skapligt och kan ta ut henne en vända med cykeln. Igår fick jag oxxå schema för rehabutredningen, 4 dar i veckan kommer vi att gå...ser verkligen fram emot den...ska till AF och träffa FK idag men har försökt få tag på damerna där, tänkte om det gick att ta mötet över telefonen för jag vill inte gå en meter som det e nu...men den ena e inte i tjänst och den andra e på möte så vi får väl se hur det blir...näpp...dax för en djupdykning i pillerburken å ryggläge en stund, tjingeling å ha det bäst!!

Min fina lilla vän

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-22 17:25:13

du kan få låna en av mina!!! Wilda? ;)

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-09-22 22:26:49

Det låter jobbigt med värken, hoppas att det blir lite bättre snart.

Kram ♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela