Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

kärleksförklaring...

Publicerad 2009-09-05 15:19:15 i Allmänt,

...till dig värkmästarn!!!....du har varit min följeslagare sen mars -01...i början lite försynt å du kom då å då på besök...när du började känna dig riktigt säker så började du inta mig i din besittning någongång under -06...du blev mer och mer ihärdig och du har sen dess varit en trogen följeslagare...du finns hos mig 24 timmar om dygnet och jag vet att du aldrig kommer svika mig, du finns hos mig om än ibland lite på distans men jag känner din närvaro förjämnan...en sådan trogen följeslagare har jag aldrig haft tidigare, en följeslagare som letar sig in under mitt skinn och gör mig påmind om dig precis hela tiden och i alla situationer...eftersom du är en sådan trogen följeslagare så måste jag ju acceptera dig precis som du är...acceptera att du kommer finnas så tätt intill mig...hur ska vi då göra för att vi ska komma överrens???...jag måste ta hjälp till det och jag hoppas innerligt att vi, du och jag får gå den här rehabutredningen i 8 veckor för att se om vi kan göra det så bra som möjligt för oss båda...att vi kanske kan nå en punkt där vi lever sida vid sida...resten av mitt liv!!!

Här kan vi filosifera du å jag-Värkmästarn

Kommentarer

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-09-05 16:21:24

Kicki! Skulle Du ändå inte överväga och ta operationen, så kan Du säkert slippa värken för all framtid. Läkarna är ju skickliga numera. Jag bara menar - bli INTE arg nu - men hur kan utredningen hjälpa Dig att slippa ifrån värken. Jag skulle göra vad som helst för att slippa värk. Men Må så gott & Trevlig helg

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-09-05 16:31:55

Nej du Maria!!

Jag gör inte operationen...den e för riskfylld och tre som jag pratat med har gjort den, INGEN rekommenderar mig att göra den för en har blivit sämre och två har inte blivit bättre...har pratat med min nya läkare och han tykte att jag tog rätt beslut med tanke på hur jag känner inför den...värken i nacken blir jag inte av med även om jag gör operationen...den e bestående...men tack för din omtanke...vi får höras på telefonen snart...kramiz

Postat av: linaa

Publicerad 2009-09-05 20:00:26

fint kärleksbrev:) trist att d e t värkmästarn bara;)

Postat av: mamma

Publicerad 2009-09-05 22:34:09

Ja du stumpan!!!...så kan de va ibland!!...

Postat av: synne

Publicerad 2009-09-06 10:38:26

Det var en kärleksförklaring som heter duga.Visst är det svårt.Jag tackade jag till min operation med förhoppning om att jag ska tillhöra dom 70 % som blir helt bra.En chansning men jag vågar inte säga nej.Jag kommer bli utförsäkrad från FK och tvingas gå till ett arbete som jag inte klarar av än.Så för min del känns en operation som illa tvunget och förhoppningsvis får jag ett bättre liv.Men jag är skit rädd ska du veta.Lämnar över detta till min högre makt så får han avgöra min framtid.Kram S

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2009-09-08 08:43:39

Usch, det är så jobbigt att gå med värk. Jag har själv gått med värk i nacken, ryggen och delar av benen sedan 2006.

Rehabutredning låter som om det kan vara bra.

Hoppas hoppas du kommer bli fri från iaf den värsta smärtan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela