Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag har blivit

Publicerad 2009-09-21 08:56:08 i Allmänt,

...utmanad av min dotter så det e bäst att jag lyder!! =P

regler:
det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och
berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla
svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn
som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar
(förutom på fråga 1)! lycka till!

1. vad heter du?Kicki
2. ett ord på fyra bokstäver: Kula
3. flicknamn: Kristina
4. pojknamn: Klas
5. yrke:Kiropraktiker
6. färg: Klarblå
7. klädesplagg: Kallsonger
8. mat: Köttfärslimpa
9. sak i badrummet: Klorin
10. plats/stad: Karlstad
11. en orsak att vara sen: Körförbud
12. något man skriker: Kooom
13. film: Kramer to kramer
14. något man dricker? Kaffe
15. band: Kent
16. djur:Koala
17. gatunamn: Kilsgatan
18. bil:Koegg (någonting)
19. sång: Kalle Anka satt på en planka....

Jag utmanar:
Mita
Synnöve
Micke
Elvira
Gittan

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-09-21 10:32:20

Hejsann jag har svarat på din utmaning på min blogg.

Men har ingen att sända vidare till

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela