Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Imorn avgörs...

Publicerad 2009-09-02 12:27:40 i Allmänt,

...det som jag trodde va spikat till 100%...min rehabutredning...min NYA läkare ringde igår...vilken underbar människa, han höjde mig både i min tro om att jag gjort bäst i att tacka nej till operationen och att jag faktiskt skulle få utredningen, han skulle oxxå skriva ihop ett brev till FK ang min sjukdomsbild och att de drar in den from 1 januari...troligtvis så hjälper det inte men att han VILL lägga ner sin energi gör att det känns bättre...en läkare med empati!!...värkmästarn bråkar som faaan å det gör ju att jag inte orkar med mig själv än mindre de som finns runtomkring mig...sååå förlåt till er som jag skäller på eller inte ens hör av mig till...det känns inte så vidare kul när jag inte VILL eller ens vill FÖRSÖKA göra saker å ting till det bättre...men men...livet e aldrig lätt alla gånger å trots allt som e så ska jag väl lära mig nått av detta trots att jag inte kan förstå det nu...kanske ska försöka mig på att bli en bättre människa...vet bara inte riktigt i vilken ända jag ska börja...eller jooo...jag kanske ska försöka släppa allt skit  som varit/är med en del av mina familjemedlemmar...försöka att inte vara så sårbar utan försöka tänka steget längre men det e svårt när man alltid har känt sig som det svarta fåret...minsta lilla antydan till något mindre positivt blir så stort å så går jag i taket...dax att rensa bort allt det negativa och försöka inse att det e jag som blåser upp saker som jag känner e negativt som de (trots att jag påtalat sakerna ett antal ggr) inte tänker på eller inser hur det sårar mig....vi har inte så mycket kontakt, bara vid födelsedagar om ens det å det räcker nog för min del...nåväl...ikväll blir det nog träning med den fyrbenta om jag inte ligger men försöka duger...kramiz å ha det bäst!!!

Känner mig som fjolårets äpplen
skröpliga å pippliga!!!!*L*

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-09-02 23:40:50

oh vad härligt o läsa att du fått en vettig läkare mammi<3

Postat av: mamma

Publicerad 2009-09-03 13:09:28

ja du stumpan!!!...de va väl på tiden!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela