Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

har fortfarande...

Publicerad 2009-09-08 10:22:18 i Allmänt,

...inte hört något från Rehabgruppen, beslutet om jag skulle få gå skulle de ju diskutera i torsdags!!...väntan blir ju bara sååå jobbig...igår var vi på kurs med Anders och Helen...det e bara andra gången som jag e med men det har givit mig så mycket funderingar kring träningen på ett positivt sätt så klart!!...att man ska få till förväntningarna kring momenten och att det ska va lustfyllt även vid stå/sitt/ligg etc...där har vi mycket att tänka på, något som jag själv inte tänkt på är rutiner vid tävlingar...que??...rutiner??...nåja, vi har ju bara gjort två tävlingar men det e nått jag får fundera på hur jag ska lägga upp det till det bästa både för min egen del å för Annies...kanske hinner klura på något till på söndag då de blir tävling i Mjölby...åkte upp tidigt i morse å gick en promis å körde lite moment...det gick över förväntan förutom tugget på apporten...måste träna mer på det, har fått bra tips av Panken så nu ska jag skrida till korset med detta, har ju inte blivit så mycket träning när Annie varit dålig i magen men hon e bra nu så nu kör vi igen så det ryker!!! =P...näpp nu börjar det lukta kaffe så nu lämnar jag er för en stund!! *L*

Ingvastebo

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-09-08 16:55:39

Hoppas du får veta snart från rehabgruppen! Jobbigt med väntan!



Skönt att Annie mår bra nu igen i alla fall! Svante blev dålig idag med kräkningar och diareé. Sådär skojsigt... Hur länge var Annie dålig? Jag vill ju inte missa tävlingen! :(

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2009-09-09 09:12:09

Usch då.. har Annie också haft problem med magen? Det är verkligen inte kul när de små godingarna är dåliga. Hoppas att er träning kommer gå framåt i bra takt.

Tack för era tummar och tassar <3

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-09 21:52:01

Hoho... Finns du kvar ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela