Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gårdagen satte sina...

Publicerad 2009-09-21 09:34:24 i Allmänt,

...spår, helvetesnatt trots soveripiller å värktabletter...till slut så pallrade jag mig upp och tog med den fyrbenta ut till Tinnerö där vi va i timmar, härligt att bara sitta å titta på solen som sakta tog sig upp över trädtopparna. Idag har vi en träff med gänget som gick på AF ihop...det ska bli kul...hoppas alla kommer!!...känner egentligen inte för att skriva så mycket...blev bara att jag började skriva efter att jag lagt upp morgonens foton...sååå ha det bäst å ta hand om varandra!!!...kramelikraaam


Gryning över Rosenkällasjön




Solens strålar börjar ge sig tillkänna genom molnen

De vackra höstfärgerna livar upp



Annie spanar ut över vattnet från fågeltornet

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-09-26 07:53:31

Verkligen ÄLSKAR bilden över sjön och träden som står fint uppradade i höstens underbara färger...



Dags att cykla till jobbet snart så jag önskar godmorgon och hoppas du får en underbar helg ! Kram

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-10-04 20:31:35

Hej Kicki! Underbara bilder som vanligt, du är otrolig ! Förstår dig vad gäller värken , väntar på ryggoperation . Men man är lite osäker , Blir det bättre? Men det är ett helvete varje morgon innan man kommer opp,man funderar hur länge man står ut med denna värk, sen är man så trött på alla dessa värktabletter som trasar sönder magen. Trots all verk och elende hoppas jag dig allt gott! kramar från oss alla i Huddunge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela