Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

E sååå glaaad!!!...

Publicerad 2009-09-11 14:14:24 i Allmänt,

...igår hämtade John det bästaste objektivet som varit på en massa turer innan det blev lagat...tyvärr så fick raringen betala 1400 för det å blev ju en del fattigare...jag åkte ut i morse för att gå en långis med fröken å naturligtvis så blev det en del fotande, yeeees det känns sååå mycket bättre å nu har jag ju en anledning att börja fota mer för som det varit nu så har det inte känts lika roligt utan detta objektiv....så tack min underbara gubbe för vad du gör för mig!!! <3. Idag har jag införskaffat mig en "vinterhundjacka" på Jula...jättefin jacka som e fodrad för 199 kr...trodde inte så mycket på att de skulle va nått att ha men jäklars så fin den e...fanns både i röd/svart och grå/svart....så de fick bli den rödsvarta för min del. kanske inte den mest praktiska att ha när man e ute å jobbar med Annie...men det kändes bättre för mig!!=P....Imorn kommer min underbara son hit, min mor, systrar å svåger och två av kidsen...får se hur den dagen avlöper...huvudsaken e att LINUS e med....faaan va jag saknar honom å Lina!!!...vill ha er närmare så jag kan träffa er oftare ju =/....snart kommer John hem så vi får en tidigare helg här för hans del...näpp...här e några foton från dagens skörd...ha en underbar helg...och till min fina vän  Sniglon....saknar dig!!!<3

Svan med ungar



Bladen börjar tappa sin färg nu



En häger



Min underbara <3

Kommentarer

Postat av: Billan

Publicerad 2009-09-12 07:10:28

ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat på dina underbara bilder =)

Annie är huuuuuuur fin som helst!

Ha nu en toppen dag med din kära son och resten av familia...

Hälsa!

Puss å kram hela dan

Postat av: Mita

Publicerad 2009-09-12 14:20:09

Underbara bilder, som vanligt=)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-09-12 17:50:43

Tack Billan och Mita!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-12 18:52:10

Har du problem med att ladda upp bilder på bloggen? Jag har det och skulle gärna behöva hjälp för det klyddar riktigt mkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela