Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Viken dag det e idag...

Publicerad 2009-10-15 14:52:34 i Allmänt,

...strålande solsken å riktigt skönt ute!!. Åkte ut med Annie å gick och hade naturligtvis kameran med, fick kalasfina foton på en häger som jag kom väldigt nära...MEN den tyckte nog att det blev för nära för den lättade å flög ut över vattnet! =P Håller på i den där förbenade tvättstugan, usch..det e pest å pina å springa upp å ner i dessa trappor. Sen...har jag ju som alltid den härliga disken som står å ser jävligt tråkig ut...sååå...måste väl ta ett tag med den oxxå kan jag tro innan ligan kommer hem =(. Vilka världsliga problem jag står inför!! =P....näpp...här kommer mina foton då!!


Visst e den väl vacker



Lättar å flyger sakta bort



Heeeej dåååå!!!

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-10-15 23:57:00

WOW, jättefina bilder :)

Kram!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-10-16 14:22:47

Fiiiint!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-10-16 20:53:28

Oerhört vacker! Men vad är det för fågel? Flåt en stadsbo;(



kram

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-10-16 20:54:56

och jag läser som en kratta, typ lika illa som jag stavar;) Det står ju häger;)))



Skyller på nya medicinen och rodnar

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-16 21:36:52

Ibland önskade jag att jag var som en fågel där vingarna bär, jag har ont lite här och där. Snygga foton. Ha en bra helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela