Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja, jag vet...

Publicerad 2009-10-15 09:41:25 i Allmänt,

...egentligen inte VARFÖR jag sätter mig här vid datorn och skriver just nu...har väl inte så mycket att komma med. Var med Annie till veterinären nu på morgonen, hon e mycket bättre i öronen men inte bra så det blir att fortsätta med lite högre dos. Hon får ju inte äta en del mediciner med tanke på att hon ska paras på lördag. Vi får ge henne denna medicinen till på tisdag och sedan sluta med den....ska tebax då för att kontrollera att det blivit bättre. Vad händer idag då??...inte mycket...ska väl tvätta och ut på en längre promis med fröken. Vill inte...har ju fått tebax muskelfästesinflammationen och ingen medicin...telefontid med läkaren på måndag morgon...grrr...blir så less...det gör så förbannat ont, vet inte om jag ska stå sitta eller ligga...gör lika ont hur jag än gör. Men men jag vet ju att jag lever iaf!! =P. Näpp slut på gnälleriet å göra lite nytta istället...tjingeling å ha det bäst...gör någon glad idag, fyra av ett leende mot någon du möter...det kanske kommer ett tebax!! <3

Satt å kollade på "gamla" foton å hittade några favvisar


Snart e vintern här!!*L*


..och fåglarna börjar återvända till varmare breddgrader
här e det två sångsvanar som jag fotade i våras!!

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-10-16 20:52:00

Gummsan här kommer en hjärtakram till er båda<3 Hoppas annies öron är bättre nu. Peppar peppar så har Snigel aldrig haft ett enda problem med öronen- Snarare urinvägsinfektioner vid löp;(



Tack fina du för alla dina fina mess<3 De berör mig varje gång- Ordlöst<3



Kramkärlek

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela