Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Höstmorgonen...

Publicerad 2009-10-14 12:04:55 i Allmänt,

...e heeelt underbar, har skjutsat Johan till jobbet å sen ut å fotat...underbart, tyyyst och bara helt fantastiskt. Här har jag sovit sked med värkmästarn inatt =(....muskelfästesinflammationen e förjävlig och till svar fick jag från rehaben att min läkare kunde ta ett telefonsamtal på måndag morgon...faaan jag behöver medicinen NU!!!...VET att det bara blir värre å värre utan den. Vänstra ryggsidan och benen e allra värst...fan, fan, faaaaan...missar ju en del på rehaben då jag inte fixar å göra de flesta grejjerna i rörelse....men men jag vet ju att jag lever iaf!!..lite foton från morgonen kan jag servera!!

Underbar morgon


Månen e bra vacker...

Svanarna kurar ihop sig i kylan

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-14 18:54:35

Brukar inte ha svårt för dina bilder men nu undrar jag va du fotat mer än månen ??? :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-15 08:07:02

Det e bara månen!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela