Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig dag igår...

Publicerad 2009-10-20 07:41:44 i Allmänt,

...Mikaela och jag tog en promis uppe vid klubben, hittade en del trattisar som vi plockade med oss i våra "bajspåsar"...en förtydligande bara, de var rena påsar!! *L*...en välbehövlig promenad och en utrensning i skallen fick jag...härligt Mikaela med dig som orkar lyssna på mitt gnäll....fotade naturligtvis hennes fina Aussi Sollan...sååå titta å njut av den lilla damen!







Var ute i söndags å fotade svanar så här kommer några foton från dessa vackra fåglar




Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-21 13:28:39

Vilken Underbar Aussie... Ljuvliga färger fångade av en fantastisk fotograf :)



Va rädd om dig nu och kroppen... Inga mer vurpor vännen. Kramar om och blåser på det onda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela