Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gårdagen va väl...

Publicerad 2009-10-22 08:52:17 i Allmänt,

...ingen direkt höjdare...låg mest eftersom jag fick sån jäkla värk i nacken å armen efter min fina vurpa. Gick en runda på morgonen med fröken fyrbent, det va som att gå i bomull...waow vilken dimma!!. Den höll i sig till långt in på eftermiddan. Idag ska jag iväg å ta en fight med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen...ska verkligen försöka bita ihop å inte få nått spel på FK damen...vilken människa, hon strular nästan varje gång med min utbetalning...har ringt henne varenda månad nu för att pengarna inte finns på kontot...hon e så förbannat feg och ringer aldrig upp utan jag får prata in på hennes röstbrevlåda...sen får jag kolla med växeln om hon fixat till sitt misstag...får alltid mina pengar flera dar för sent vilket e så jäkla frustrerande!!....nog om henne...ska ta å krypa ner i ett bad nu så kroppen får komma igång ordentligt. Ha en riktigt bra dag!! <3

Haha...tog detta vid vårt utkik, det e taget ut över stan igår morse!! *L*


Gillar foton med vattendroppar

Vattendroppar i spindelnätet som sitter på cykeln

Morgonens foto

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-22 09:59:57

Kom igen nu och ta tanta öga mot öga idag, slå näven i bordet, det är ju inte klokt att FK får hålla på såhär.

Postat av: kicki

Publicerad 2009-10-22 10:08:06

...problemet e att jag blir sååå vansinnigt arg å då hoppar det tyvärr alldeles för mycket fula grodor ur munnen på mig...

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-22 18:40:53

Min son vaknade med samma förvåning som du över dimman och utbrast att han ska minsann inte gå upp nu det är ju mitt i natten och kolsvart ute :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela