Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En helvetes...

Publicerad 2009-10-07 10:49:42 i Allmänt,

..natt e till ända, tack å lov!!!. Nu känns det verkligen i kroppen att jag går på rehaben... igår hade vi Basal kroppskännedom och rytm och rörelse vilket va kul så länge som jag fixade det. Värken under fötterna e såå jävla jobbigt, värken i hela kroppen har dragit igång rejält...men de va vad de sa skulle hända så det e bara att gilla läget. Kanske inte så kul för min omgivning men de får ta mig som jag e just nu. Annie har antagligen åkt på öroninflammation så vi ska till veterinären imorn, både för det och så ska de göra en grundligare utredning på henne. Min käre lille katt ska få den stora äran att oxxå åka med då de har upptäckt ett problem med hjärtat, honom ska de bara kolla upp om medicinerna hjälpt vilket jag tycker att de har gjort. Idag ska vi ha stationsträning och föreläsning om smärtans inverkan...jätte intressant. På våra tema träffar får vi oxxå ta med någon anhörig vilket hade varit bra för de som e inblandade i min närhet, men det e svårt när John kör lastbil å mina barn bor på andra orter...tror inte att de förstår hur det e å leva med denna värkmästarn. Menar inte att de ska förstå den i det läget jag e i, men att ibland så måste jag lägga mig för värken tar sån jäkla energi och man blir verkligen dödstrött, jag tackar nej till saker som inte heller e så kul när jag gör det, jag blir sur å drar mig undan för att jag VET med mig själv att jag kastar ur mig bitska kommentarer!!.  Skjutsade Johan till jobbet i morse, gick en vända i Vallaskogen...brukar inte gå där men det var otroligt vackert...lite trolskt faktiskt. ska äntra in i duschen och sen ska jag åka iväg till rehaben som börjar 12.45 och slutar 16. Hoppas att jag kan åka upp till klubben å träna idag, men ska försöka iaf!!...tjingeling å ha det så bra!!!


Solen tränger igenom trädens krona


Frostnupet


Utsikt över stan en morgon

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-07 18:13:22

Första bilden var ju magisk!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-07 19:23:52

Tråkigt med att ha värk. Har inte samma som dig men jag känner av mina vader varje natt och hela tiden på jobbet och jag vet inte vad det beror på...



Sv: Clickit sidan kommer ju bara göra mig nervös och SÅ bra bilder som dig tar jag aldrig vännen :)



Kramar om

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-10-08 08:22:24

TACK Mita visst e det fint!!L

Micke, du tar jättefina foton OCH det ligger väl i betraktarens ögon att avgöra det!!L

Postat av: stina

Publicerad 2009-10-08 18:37:58

Jag har gått på basal kroppskännedom i varmbad och det tyckte jag var toppen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela