Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Detta foto ger...

Publicerad 2009-10-23 07:48:17 i Allmänt,

...en viss harmonisk känsla för mig...igår va det FK och AF som gällde...gick över förväntan och jag kunde hålla mig lugn trots att jag gav FK tanten kommentarer om mina utbetalningar...ska få en annan kärring nu som TYVÄRR e ett aber med ett flertal anmälningar på sig pga sitt oproffecionella sätt mot de som har henne. Ska ringa upp den jag haft och be om en annan... ha en underbar fredag, ska själv sitta hemma med mina fyrbenta. Imorn kommer min kusin som jag inte har umgåtts med på över 20 år!!. Vi har setts på begravningar men det  blir ju inte under så positiva former. Stefan har jag alltid sett upp till då jag var mindre, han körde både cross och Enduro som alltid har varit ett stort intresse för mig...så det e nått att se fram emot!! =D...ta hand om er!!!


Det bästa med det här e att jag behöver bara gå över vägen
så kan jag sitta här å "filosifera" för mig själv!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela