Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Den första...

Publicerad 2009-10-21 08:56:23 i Allmänt,

vurpan e avklarad!...inte pga is utan för att löven e såphala när det e blött ute...shit vilken vurpa jag gjorde, kanske någon kände av den lr?? =P. Kom inte iväg till rehaben...nacken fick sig en rejäl knäck å naturligtvis tog jag emot mig med min vänstra arm...ligger antagligen en nerv i kläm för det stormvärker från nacken upp i huvudet. Nåja...passa er för hala löv de kan göra väldans ont!!*L*. Min lilla fröken spydde igår, vet inte om det beror på hennes konsumtion av kottar, stenar, gräs odyl som hon plockar i sig eller om det beror på att hon e dräktig...det lär väl tiden utvisa. Näe det får bli ett kort inlägg...ska luta mitt pinade huvud mot en kudde å göra ett hopp ner i "medicamentburken"...kanske kan det lätta lite. Ha en underbar dag å ta hand om varandra OCH er själva...det finns ju bara en av dig! <3

Här finner jag ett lugn, bara att få sitta å titta ut över vattnet å
lyssna på de morgonpigga fåglarnas läten...*L* en tidig morgon
vattnets avspegling av himlen, kan det bli bättre?!!?

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-21 13:40:58

Nej bättre kan det nog inte bli tror jag :)



Sv: Ja det finns alltid rötägg som anser sig ha rätten att trycka ner andra. Skillnaden är om man väljer att låta dom fortsätta eller säga ifrån. :)



Ja när sockret sjunker till normala värden kommer jag känna att ett mål är nått :) Kraaam

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-10-21 20:55:32

Stackars dig, HALKA KLING PÅ LÖVEN.



Vet hur det känns gjode det för några år sedan men med cykel och det var inte kul....



Förstår att du trivs där vid vattnet, det skulle jag också göra.



Tänker på dig

Hälsa Annie och Casper från mig. Puss och kram Gittan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela