Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu e det...

Publicerad 2009-11-17 18:51:46 i Allmänt,

...ganska solklart att Annie e dräktig...hennes sätt e annorlunda och hon vill inte äta på morgnarna, det har redan gått 31 dagar sen hon parades. Nu e jag inne på sista veckan på rehaben och det känns sorgligt, att värken har varit nöjävlig under de första 5 v e en underdrift att skriva men nu känns det bättre å då ska vi sluta, alla i gruppen e ganska överrens om att 4 v till hade varit bra för det e nu vi alla börjar känna en förändring i både vårt tankesätt och i hur vi hanterar smärtan. Det har varit tufft på många plan och e fortfarande det...vet inte hur jag ska hantera situationer som har pågått under en längre tid men men...det blir väl bättre får jag hoppas annars vet jag inte hur jag gör....för trots allt så måste man tänka på sig själv för att JAG ska få må bra...går inte att försöka att göra det bästa för andra innan man själv har landat i sitt egna...haha...det låter flummigt å det kanske det e om man inte e i min situation....här e iaf ett foto på min lilla skrutthund!!,,,tjingeling å ha det bäst!!!


Sötgöta dag 31

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-17 22:19:29

Jag har hört att rehab.kurserna brukar vara mycket bra,tyvärr har det dragits in på vårt sjukhus vad jag har förstått.

Postat av: kicki

Publicerad 2009-11-18 12:08:03

Stina!!!

Det e det bästa jag gått på hitentills så försök å kolla om du inte kan komma på remiss, borde ju finnas någonstans!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela