Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vissa foton...

Publicerad 2009-05-23 20:39:16 i Allmänt,

...har man med sig livet ut, dessa e sådana som jag aldrig skulle komma på tanken att ta ner eller ge bort!!!









Det e jag på de två översta å Linus å Lina på de andra....dessa foton
e några som alltid kommer följa mig vart jag än flyttar...fotona på mig
e tagna av Nordberg i Fellingsbro å de andra två av "Plur" i Frövi!!!      
Kvaliteten e ju inte den bästa pga att jag försökt mig på att fota av bilderna

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-23 23:40:36

Fy bubblan vilka söta bilder!<3 Måste bara säga att Ni alla är så lika varandra.



Kärlek är ordet jag söker här<3

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-23 23:41:30

Dina vackra ögon har dom verkligen ärvt;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-24 07:28:16

TACK min fina vän...e så glad att få tebax dig här igen!

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-24 10:53:37

Hej vännen.

Hur är den med vovven börjar hon bli något tjock.Min är som ett hus och det är 24 dagar kvar.Men det var samma sist.Så nu är det snart dax att börja bära upp och ner i trappen igen:)Tror att det blit 4 st denna gången med.Ha det gott.Kram S

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-05-24 11:19:03

Hej Kicki !

Vackra människor. Ja du håll hårt i dom å kopiera dom. Jag är en av dom som knappt äger några foton kvar efter ett turbulent liv och tyvärr finns det inga kvar någon annanstans heller.

Det är nog den största förlusten i mitt liv foto och tiden med mig själv, sonen och andra nära och kära.

Inget av dem går ju att ersätta.

Kram på dig och ha en bra söndag.

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-24 11:31:14

Vlka bedårande foton, du var ju bara hur söt som helst!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-24 13:00:10

Ja du Eva...fotona ger en ju så många minnen tebax som man stoppat undan i hjärtat...jag kan titta på mina gamla fotn å bara njuta av en underbar nostalgitripp....åh tack Mita...jag e nog beredd att hålla med där!!L

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-24 16:16:50

mammi jag älskar dem där bilderna! MEN nu avslöjar du min hemlighet att jag är blond inreal;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-24 16:28:14

...men stumpan!!!..allt klär en skönhet å även hårfärgen!!!... du e vacker i vilken färg du än har...å skulle du komma i en potatissäck skulle du va lika vacker ändå!!!...laaav ju"!!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-24 17:10:00

Ja du Kicki

Korten på er är bara så läckra......



Man ser ju vem de är släkt med. Det kan du aldrig förneka.....

Kramiz i massor

Postat av: Marina

Publicerad 2009-05-24 17:22:28

Jag har gjort en sammanställning om hur en bra bloggare ska vara som ni läsare har varit med på.



Gå gärna in och kolla, där kan du också få en massa tips om hur du kan förbättra din blogg (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela