Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken underbar dag....

Publicerad 2009-05-31 13:21:46 i Allmänt,

...var på klubben å tränade med Mikaela, Sollan, Kicki å Selma...vilka underbara människor å vad glad jag e för att ha lärt känna dessa två tjejjer...NI e guld värda...man kan känna att vi kan va raka å ärliga mot varandra...utan en massa sura miner!!...Snart kommer en liten rottiskille som heter Douglas....kul kul....Annie ligger heeelt utslagen efter vår träning som va riktigt bra!!...kramiz mina fina träningskompisar å naturligtvis ni andra som finns i min närhet!!!

Mikaela å Sollan

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-31 16:23:30

Läste på FB vad har hänt,du är ledsen och besviken.Du vet var jag är om du behöver prata av dig .Kram S

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-31 16:53:10

TACK Synne...när någon som man tycker om har snackat massa skit för att själv slippa ta sitt ansvar över sina handlingar...då blir jag så jävla less...men jag tänker inte ödsla energi på denne....finns de som betyder mer för mig som jag hellre lägger min energi på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela