Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Var hos kuratorn...

Publicerad 2009-05-07 10:22:47 i Allmänt,

...idag på morgonen, min första kontakt som jag inte visste vart det skulle leda...e inte jag själv som tyckt att jag behövde det utan min Dietist Helena som tyckte jag behöver hänga av mig en del av ryggsäcken...gick iallafall dit halvhjärtat...träffade ju en psykolog på rehabgruppen som...jaa...han va bara för lite...jag fick dra igång vårt samtal där å mot slutet började han mjukna lite!!....nåväl...va hos den här tjejjen å det kändes riktigt bra...det sista hon sa till mig va att DU kan inte hjälpa alla runt omkring dig...Du MÅSTE börja tänka på dig själv först...du måste må bra i de situationer som du e i....hmmm...jo, jag har ju hört detta förut...så nu ska jag bli ett riktigt fullblodsegoistsiskt svin!!!=P...skämt åt sido...men visst känner jag att saker å ting börjar ta ut sin rätt...känner mig som en urvriden trasa mellan varven...men skygglapparna e på å jag kör ett tag till...eller ska jag börja här å nu??!!??...ja det e ju lätt att säga/skriva...svårare att ta det till den nivån som det kanske borde ligga på....kramiz alla "energipåfyllande" vänner här i cybern!!!....har tyvärr inte sån stoooor fång så jag kan krama er allesammans samtidigt så ställ er på kö!!!*L*

..min son fotade mig med min raring...mitt lyckopiller

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-07 11:53:18

Vad fina ni är, ser ut som ni pussas på bilden.

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-07 12:17:40

Gud så vacker bild mor!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-07 12:55:55

...jaaa...visst e det stumpan!!!...ser du svanen i bakgrunden??..haha...ja nu e jag där igen...de små detaljerna som gör helheten...även om jag älskar det nakna...det kala...laaav ju dotra mi!!....å tack Hillevi visst e den fin bilden!!=)

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-07 21:03:08

Du verkar ha pratat med en klok människa, för visst är det väldigt sant!!



Vi måste ju först ha det vi ger bort själva.

Klart det blir urvattnad trasa ibland ändå, men inte riktigt på samma vis..



För hur det än är, så är det ju bara jag själv som kan laga mig, om du förstår hur jag tänker..



Om du behandlar dig själv, precis lika väl som du skulle behandla din bästa vän, då är du en bra bit på väg.

Låter väldigt enkelt, men kan va så svårt..



En jättestorkram till bara dig, då räcker den runt om flera varv;)



Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-09 01:01:52

och här kan jag bara le och nicka instämmande med din "nya" kurator;)))



Nu bestämmer vi att du faktiskt "måste" ta hand om dig själv! ok! Inte alla andra! Ok!?



sniglon som kramar om dig lite bestämt;)))



kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-10 20:17:30

Jooo, jag vet Elvira å Sniglon...men jag ska bara....=P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela