Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Torsdag morgon...

Publicerad 2009-05-14 09:29:32 i Allmänt,

...vaknade vid halv sju...Annie har haft en sovarnatt...alltså mycket snarkerier och då även John...la mig i Nelis säng i vardagsrummet för John drog ena jäkla stockar....MEN min fyrbenta sover som sagt där jag sover sååå det drogs stock även här!!!....vaknade som sagt vid halv sju...Annie sov så klart vidare den lilla sömntutan...strax efter sju väckte jag henne för att ta en långpromis...de va både svalt å molnigt ute så eftersom hon e så förbenat seg så tänkte jag gå vår "normala" runda som vi inte gått på ett tag men det va ingen hund jag va ute å gick med, det va en "betongklump"....hade jag henne lös så va hon en 20-30 meter efter mig, hade jag henne i koppel så va hon en koppellängd efter mig....å motsträvig efter!!!...haha...ja e de nu puppisarna som spökar så har jag full förståelse....hon har inte varit dålig i magen inatt eller nu på morgonen så det tackar vi för att det e bättre. Nu så inväntar jag mina telningar från Örebro som jag jobbade med..de kommer till Linköping för att kika runt lite på diverse sevärdigheter....ska bli sååå kul å träffa dessa, jobbade ju som handledare för 7 funktionshindrade på dagligverksamhet innan jag blev sjukskriven....de kommer inte förrän framåt eftermiddan så jag ska väl dra igång denna däringa sugerimonstret å sen ta en svängom med våtmoppen...."usch"...sååå trist men inte gör nån annan det så det e bara på eländet!!...kramelikraaam å hoppas ni får måååånga fina leenden till er idag!!!

Annie e som Ferdinand nu, vill helst bara sitta
still å lukta....livskvalitet kallas det!!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela