Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tom i huvet...

Publicerad 2009-05-23 11:17:41 i Allmänt,

...e jag...håller på å grubblar sönder å samman om vissa saker som äter upp mig inombords...vet inte vad jag ska göra...eller det vet jag kanske innerst inne...var ute på Tinnerö å gick en sväng, e inte så roligt att gå där längre eftersom korna går där ute, e ju en del färistar så korna går ju på vägarna oxxå. En bekant berättade att hans granne hade gått där med sin hund och blev omringad av dessa kossor så ha fick ringa efter hjälp för att komma därifrån...hua...kossor kan va rätt så egna å trilskas.  Gick iallafall en vända men blev ingen längre promenad för molnen började se rätt mörka ut å de mullrade lite på avstånd...å då blir  Kicktulias von Fåntratt väldans spattig å vill hem...skit oxxå...men men får väl gilla läget som det är!!...ska kasta mig handlöst in i duschen..idag dansar Johns grabb bal, vilket jäkla ståhej!!!...har aldrig varit med om dess like hur man ska gå på balträning en massa gånger å de ska dansas upp i ishallen å sen ut på stan å dansa...uppklädda till tänderna, sen ska de ju ha kostym å doningar till självaste avslutningen å vad kostar inte allt de här??....tycker så förbaskat synd om de som inte har råd med allt de här å inte kan va med på grund av penningbrist...vad visar det våra ungdomar???....när man redan här börjar sålla om vilka som har råd eller inte...näe, nu ska jag inte skriva mer blir batra så jäkla upprörd över sånt här!!



Från Hamra slussar

Kommentarer

Postat av: olga

Publicerad 2009-05-23 15:17:00

Du ska inte gå och grubbla så Kicki.Det löser sig ska du se.Hoppas att Verkmästaren fortfarande är lite mer lugn hos dig.Själv har jag provar att gå utan tabletter 2 dagar nu.Det går sådär om jag så säger.Men jag kan lika gärna ha ont i kroppen med när jag har ont i hjärtat.Kram Olga

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-23 15:51:12

helojjsan vännen!!!

INTE ska du ha ont i både hjärta å kropp...det räcker med den värken vi får drass med...det här e din sons förlust å inte din, han kommer nog till insikt med vad han gjort mot dig...då inser han oxxå vad han måste göra!!...kramiz

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-23 16:02:47

Vad är det du grubblar sönder dig på då gumman..?

Kan jag göra nåt,s å säg till..och annars åxå så klart..



Vet du, "koskräck" är den vanligaste fobin bland svenskar, läste jag nån stans..å då har inte de flesta ens sett en ko i verkliga livet..

Säkert inte så kul att vara drabbad av , men det låter ju onekeligen lite skoj..ler



Massa kram, å slå en pling om du vill lämpa över lite av grubblet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela