Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tårarna som rinner...

Publicerad 2009-05-13 16:47:54 i Allmänt,

...de rinner på insidan av mig....de rinner för att livet känns så tröstlöst just nu...Varför ska just du "värkmästarn" flytta in å göra livet så förbannat tungt....vad e meningen???...jag tror att det finns en mening med allting men det här förstår jag inte...jag har ju så många år kvar att jobba....jag vill jobba men med vad!!...vad klarar jag av att göra...för värken e ju inte på samma ställe heeela tiden, den flyttar ju runt....en dag fixar jag saker galant, visst får jag ondare men det e ju hanterbart ...vissa dar gör jag samma sak å får verkligen gå en match med värkmästarn...surt sa räven...ja det e väl bara förnamnet... min sorg över att inte kunna jobba med det jag vill... ja, jag vet att jag borde släppa det men det e fanimej inte lätt... Det e ju inte längesen jag utbildade mig inom trädgård...min stora dröm här i livet...å det blev ett platt fall utan livlinor...

(Detta kopierade jag från Synne)

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-13 19:06:03

Kastar in en livlina... Kramar om

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-13 19:39:56

Släpper inte taget det lovar jag dig... Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-13 20:21:04

Vet inte vad man ska säga för att ge tröst.

Men du vet att jag tänker på dig och vill dig allt väl i livet.



Kramar i massor hoppas de värmer dig.

Gittan

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-13 20:28:06

Det var som om det var jag som hade skrivit.Vi har det skit just nu båda två.En bamse kram till dig.S

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-13 21:09:08

TACK va ni e snälla!!!...å Synne...det känns så trist att du känner igen dig...önskar ingen att behöva ha värkmästarn inneboende

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-13 21:23:09

..allt HAR en mening Kicki, fastän man inte ser den..å du kommer hitta något annat, men inte i ett nafs kanske..

Lämnar min största stärkande jättekram här till dig, och hoppas å håller mina tummar..fasen, jag skickar en av mina "sidekick-änglar" till dig, så de kanske kan hjälpa dig att få liten strimma ljus..



Finns här, med ett stort lasso, som extra livlina..hojta till om du vill, jag är här!



Kram kram kram..med en massa styrka i<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-13 21:35:56

TACK vännen, det värmer gott...tar med mig din ängel å sätter henne brevid mig på nattduksbordet...kramelikraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela