Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ska försöka mig...

Publicerad 2009-05-17 11:38:23 i Allmänt,

....på att städa å tvätta något fönster idag...vet ju hur det sluta men orkar inte se dessa skitiga fönster!!!...ta fram högtrycken kanske vore nått!!! *L* vaknade tio i tio i morse...ojjj...så länge brukar jag aldrig få sova, blev inte sent igåt kväll heller, la mig nog vid halv elva...igår va Kicki här med Thyra å Selma, riktigt trevligt å dessa små gör ju verkligen att humöret stiger i topp...även om man gör saker som drar igång värkmästarn så e de värt det!!!...näpp...dammtrasan skriker för fullt så jag ska väl ta å vrida ur fanskapet å börja gno!!...tjingeling å ha det bäst alla underbara!!! =)

Underbar morgon!!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-17 15:16:21

Men du gumman...finns det ingen i din närhet som kan hjälpa dig med röjandet? Iallafall saker som att putsa fönster, som faktiskt inte behöver göras ständigt? Säg till innan nästa, jag kan komma över, gillar att putsa fönster-på riktigt!!=))

(inte hos mig själv dock..hehe..men brukar alltid hjälpa en kompis, för att hon tycker det är tråkigt)



Va rädd om dig!



Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-17 17:59:31

...TACK vännen!!!... jag får ta ett fönster i taget så går det nog!!!...ska koma ihåg det till hösten!!...kramiz å tack än en gång för att du finns här!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela