Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ny dag, nya...

Publicerad 2009-05-11 17:08:30 i Allmänt,

...utmaningar!!...Kicki ringde i morse å ville ta en promis med hundarna...hon va hemma för Thyra hade vattkoppor. Va ute en sväng på Tinnerö men nu e ju kossorna ute i hagarna så det e väldigt begränsat med vart man kan gå!, Sen va det dax att åka til AF å spåna där i tre timmar...va faktiskt riktigt kul idag...vi sitter i grupper å vi alternerar mellan oss så vi e inte alltid med samma personer vilket e bra....jag vet ju vilken grupp jag skulle sitta i om jag inte va tvungen å sitta med olika....man hittar ju sina jämlikar!! *L*...Lämnade oxxå in lånekameran så nu e abstinensen på högsta nivån...vet inte när vi får tebax vår kamera...suck...men men...hoppas de hittar felet iallafall...kramelikram å ha det bäst alla!!!

"Filoseferingsplatsen"

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-11 23:16:09

men du...varför måste de ha tillbaks lånekameran, innan de fixat din?



Hur som helst, ville bara lämna en stor bamsig nattikram, å tala om att du finns i tankarna, även om jag nog är ganska självcentrerad ett tag..Det är "laga-sig-själv"dagar nu.. Ska vara i Linköping den 26-te, två möten, med några timmars dötid mellan..kanske vi kan ses över en fika då?

Nåja, det är ett tag kvar, så vi hinner höras..



Massa kramar, å gosa lite på Annie åxå från mig..

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela