Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Less...

Publicerad 2009-05-07 11:05:18 i Allmänt,

...ja, pratade precis med Smärtkliniken om min värk som bara blir värre, speciellt under fötterna...faaan ge hit en jävla rullator så kan kan komma ut på mina långa sköna promenader...både Annie å jag behöver det!!!...utredning på Fibromyalgi..näe varför då...de gör ingen utredning!!...näe just de...de här e ju en kärringsjukdom ju!...All min värk beror inte på mina skador i nacken...viss värk kan de inte säga vad den beror på,,,vet att andra med Fibro har just ont underf fötterna, att värken flyttar på sig, synrubbningar, kroniskt trötta...ja, å många andra symptomer...men dessa har jag å ett antal punkter som oxxå måste finnas för att få diagnosen...vill fanimej veta...e det inte det...näe fine...då vet jag å då kan man söka vidare å se vad det kan bero på....ilskan sprutar som en jävla fontän just nu...å jag har lovat att "försöka" få fason på en hund som inte e tränad något...vill inte!!..men måste...hunden sitter här utanför redan så tjingeling å snälla....ta hand om er, ni e bäst!!=)

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-07 11:40:18

Kikar in och sprider lite värme trots skitvädret utanför... Hoppas att du trots värken får en skön dag... Kramar om

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-07 11:51:58

Vad jobbigt det låter måste ju kännas helt tröstlöst att gå och ha ont hela tiden. Det enda du kan göra är nog att vara en riktigt "jobbig" patient ge dig inte, kräv att få den hjälp du behöver och som du har rätt till, ibland är det tyvärr enda sättet att vara riktigt tjatig och påstridig.

Stor kram!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-07 13:08:39

Jag går ut så lite som möjligt idag. Riktigt skitväder ute nu så jag hoppas det lugnar sig tills det är min tur att rasta Leo... :)



Tyckte våran kund med så jag ville dela med mig av vår glädje :)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-07 19:07:37

Mmmm...det lilla trollet är så gullig :D

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-07 19:11:20

Ja han har sina stunder som allt går åt skogen men som oftast vänder det snabbt :)

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-07 21:07:42

Ska jag hjälpa till, att vara en besvärlig patient? Jag kan vara skitjobbig om det är så...



Sen va det ju det här, med att ta hand om sig själv innan man tar hand om andra..ähum..och andras hundar!!

;)

Lätt för mig att säga, visst?ler

Du är åxå BÄST!!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-07 21:28:11

Ja jag håller med Hillevi var jobbig och tjata, men jag vet också att det är lättare sagt än gjort, när man är dålig eller mår dåligt.

Man ska inte vara sjuk eller känna sig sjuk för att söka hjälp..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela