Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 23:10:16

Hej Kicki! nu har jag lyssnat på min idol Jerry! han är för härlig! min idol sen många år. Hur är det med dig och din värk? själv har jag haft en djävla period med värk, värk , tror jag blir tokig .

har fått remiss til akademiska för ryggoperation , men jag tvekar ibland , så jag förstår din tvekan med ,gällande din nacke men man kan ju inte gå med denna värk resten av livet . Då blir det ingen livskvalite , tur vi har våra djur och gosa med! Hoppas du njuter av sommaren och tar mycket fina kort , som du är så duktig på ! Vi hörs ! Kram Gunnel

Postat av: Boel Hult

Publicerad 2012-06-12 15:49:52

Hej såg en bil å skulle kolla vad det var... då såg jag en text om PV å mitt namn... :) det var ku... KRAM Boel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela