Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

I Nyköping...

Publicerad 2009-05-24 13:32:57 i Allmänt,

...har vi varit nu på morgonen, de va motormarknad där med lite gamla fina bilar å lite annat skrot som de sålde...lite typ bakluckemarknad....fick en riktig flashback när jag såg en gammal röd PV som min bästa vän Boel Hult körde....de va hennes pappas men vi åkte i den eller en grå likadan som oxxå va hennes pappas....gud så jag saknar den tiden med Boel...hon va ett kvicksilver utan dess like, man visste att det alltid hände något när hon va med....hon va så där omedvetet rolig...fattade inte alltid själv va vi garvade åt förrän vi berättade det för henne!!!...Åhhh...vad jag saknar denna tjejj!! =)... tror på riktigt nu att min fyrbenta e med valpar...hon kan inte luras nu för magen blir större å tuttarna börjar styvna å tappar hår runt tuttarna...vart ska detta sluta???...hon har bara gått 29 dar av 63....har sagt att de får banne mej inte bli mer än sex st då åker betongkorken i!!! =P...närå men hennes mamma lyckades ju få 14 i Annies kull å 8 i sin andra...så e hon en sådan frögurka så ligger hon vär risigt till med ett gäng många valpar!!! =P...ska göra lite nytta här å dra fram snabelmonstret a la Electrolux!!..kramelikraaam å ta hand om varandra!!!

Lite fina bilar






... å så klart den fina PVn =)

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-24 13:48:10

Bra att veta om fetknoppen (inte mig du är allergisk mot hoppas jag) fniss

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-24 13:55:09

En suck av lättnad ;)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-24 14:33:19

Hon är en sjukt fin hund... Färgerna glänser i solskenet och man vill bara krama om henne... :)

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-24 15:12:57

Jag vill ha den så här så jag får ha ett andrum en stund:)

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-24 21:39:45

Oj, fjorton valpar, kan det bli så många. Det är ju tur att man inte är hund L

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela