Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Förvånansvärt bra...

Publicerad 2009-05-16 11:02:35 i Allmänt,

...gick det idag på träningen med Annie, beror nog på min lilla medhjälpare Thyra....hon matade på med blodpudding både till sig själv å hundarna!! =P . Körde rutan som vi inte tränat speciellt mycket på...lite klurigt att få henne att förstå att konerna står där...hon ser ju bara leksaken...men men...får använda tänkande August ett tag för att se om jag kan klura ut nått bra!! =)..körde sen inkallningen med ställande vilket gick mindre bra...men jag e supernöjd att hon ändå va med å ville träna!!...idag händer inte så mycket...Kicki, Selma å Thyra kommer hit å käkar ikväll...ska bli trevligt!!!...sååå ha en underbar lördag i solens härliga sken!!!...kramiz alla fina....



Min lilla hjälpreda på bruks!!...
gillar blodpudding precis lika mycket som hundarna om inte mer!!! =)

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-16 14:03:11

..så gullig!!:)

Men menar du att hon äter hundgodis..? huhh..



Hoppas ni får en mysig kväll ihop min vän

stoooor kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-16 14:50:21

Haha Viran, blodpudding e inte bara hundgodis ju!!!..jag äter oxxå det =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela