Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En långis...

Publicerad 2009-05-20 12:39:31 i Allmänt,

...på morgonen blev det med Annie...lite halvdassigt väder men de va lagom för oss...regnet hängde i luften men vi klarade oss!!...John ringde, han har Ådin ute till försäljning....min fina bil =P...en kille kommer från Stockholm å ville köpa den...så jag fick åka ner till Engströms å tömma ur den å ta gammgolfen istället..."suck"...kommer verkligen sakna den bilen...haha...låter spm jag e heeelt deppig men så e inte fallet...men visst kan man sakna även en bil lr???...kanske bara e jag som e lite flippat i huvet!! =P....nåväl hade kameran med mig visst e det ovanligt!!*L*...men Annie fick syn på något i ett träd som hon började "prata" med....hon e väldans snacksalig min fyrbenta...när jag kom fram satt en skata å kikade på henne...tog fram kameran å gick riktigt nära å den satt kvar!!!...de e verkligen otroligt fina i sin fjäderskrud...synd att inte solen va framme så man såg alla dessa färger som faktiskt finns....kastar in ett foto på den fina...ta hand om er å må så gott!!!

Visst e den fin!!??!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-20 13:01:40

Kom på ett gammalt visdomsord när jag såg skatan men ska va tyst om det ;)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-20 13:18:03

"Hellre en Kråka i näsan än en Skata i sängen" fniss

Hata mig inte snälla... puss :D

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-20 17:03:26

Så fin så........

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-20 17:15:16

Ja visst e den!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela