Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Älsklingen va...

Publicerad 2009-05-02 16:29:56 i Allmänt,

...ute med Choppern som har varit nermonterad men nu e den ihopplockad å funkar det gör den!!!...stolt han e då....men det e inte den jag åker med på...det e den bästaste Triumph Sprinten....så skön å åka med på...sitter som en sessa å bara njuuuter av alla de dofter man känner...ska ut på glassturen imorn, en tur på ca 20 mil...hoppas min nacke å mina armar fixar det!!...annars så lämnar jag de i dikeskanten!!!=P...lite bildbevis måste ju läggas upp!!*L*

Sååå fin den e men inte gjord för två direkt!!*L*

Stolt då?!?

De här e min favvo hoj!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2009-05-02 18:35:47

tjohej! okey dom vill gärna ha en mer sällskapshund, har inte ritkigt tid med bruksträning... Hörde idag att du träffade på GUnvor och Lena på korningen =) har kännt dom hela mitt liv så det är ju lite roligt =) Nja bilderna ifrån dansen blev inte bra alls, måste leta upp pappas fototidning och plugga på lite tills nästa onsdag då man ska på konsert...

kramar

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-02 22:08:21

waow...impad



Kör du själv?

I så fall är jag ännu mer impad..nästan fööör impadler



Fin som snus är den iallafall..



Kram kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-03 06:45:25

Nej du vännen, jag åker bara med...skulle gärna ta kortet på hojen men ser inte på mitt vänstra öga å det e ju ögat ut mot trafiken...så det känns rätt riskabelt...men det e ju inte fel å sitta bakpå å få njuta heller!!...kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela