Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Yeees!!....

Publicerad 2009-03-19 11:09:09 i Allmänt,

...fick fälla ner mina taggar ganska omgående på mötet med FK och AF...blev glatt överraskad över dessa två kvinnor som va väldigt trevliga och med glimten i ögonen!!....Ska göra min sista dag på Landeryd imorn, känns både positivt å negativt...positivt för att jag tycke det känns jobbigt att se dessa gamla bara sitta rakt upp å ner å det finns ingen livskvalitet för de...negativt för att jag VET att jag har satt en liten guldkant på deras tillvaro bara genom att finnas till för de, läsa tidningen, spela Fia, köra lite ordlekar, gå tipspromenaden etc...ska börja i någon form av rehab grupp, först en info dag om vad som gäller å sen ska jag gå två dar i veckan på AF....ÄNTLIGEN känns det som att det kommer att ske något i positiv riktning...VAD vill å KAN jag jobba med??!!??...ja, om jag det visste, det jag absolut vill jobba med är ju trädgårdsbiten men det får jag ju slå ur hågen, sen då??...hmm...vill ha ett fartfyllt jobb där jag känner att jag får ge av mig själv...menar inte att det ska gå i 110...MEN...vill att det ska va något i görningen mest hela tiden...dötid suger!! =P.....Japp...det känns väldans positivt så nu ska jag fira med en lååååångtur med lyckopillret i det vackra men lite kalla vädret!!!!....Traaalalaaa...kramar om heeela världen just nu!!!...upp å ner i humöret!!...men nu e det på topp!!...SAKNAR DIG SNIGLON, vill bara att du ska veta det!!!...kramiz å hoppas att du kommer tebax snart!!


En dag på Tinnerö

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-19 21:50:05

Grattis till ett lyckat besök. Vackra bilder som vanligt.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela