Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken underbar...

Publicerad 2009-03-16 11:17:55 i Allmänt,

...morgon!!! Åkte ut till Tinnerö vid 8,30 för att bara strosa omkring i det vackra vädret!!...så ljuvligt!!...fåglarna kvittrade om mer idag än vad jag hört tidigare...kom ett gäng svanar över himmelen och sjöng en trudelutt de med!! *L*. Ja tänk vad det behövs lite för att jag ska känna ett hopp om en bättring, tur att det finns ett sånt guldställe som TTinnerö, där man kan strosa timtals å bara njuta av livets små goda saker som det faktiskt finns...idag fotade jag en del vatten, dess porlande ljud kan jag bara sitta å lyssna till långa stunder....Kicki kom ut lite senare med Selma och Thyra...gick en runda till så vi va ute i två timmar å bara hade det bra...sen så va det bara att stoppa ner ett fyrbent lerpaket i badet...jäklars så skitig hon blev...men det va det ju helt klart värt...men tror nog inte att Annie e lika övertygad, att få duscha i badkaret anser hon nog va något onödigt ont!!=P...så nu blir det ett par foton till här, ska oxxå lägga upp en del i min fotoblogg om det e någon som e intresserad!!!...kramiz alla fina från en gladare å piggare gammtacka!!!


Nyfiken å törstig

Vatten i bäcken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela