Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vårkänslor...

Publicerad 2009-03-15 13:27:09 i Allmänt,

...av stoooora mått hade jag idag när jag och mitt skitiga fyrbenta odjur va ute i Tinnerö...vattnet porlade i bäcken, fåglarna sjöng för fulla muggar...å jag å Annie strövade runt i ett par timmar...fotade gjorde jag oxxå. Idag kommer Micke en kompis från Kumla, ska bli jättetrevligt å träffa honom!!. Ska kasta in två foton här...det ena på vattnet som forsar i bäcken å sen...något som man ofta hör om, man ska inte se bakåt i tiden utan se framåt...visst e det så men det e svårt att bära en "ryggsäck" som gör sig påmind titt som tätt...Hmm...ser iallafall fram emot min tid med "gubben" som e mig sååå kär!!! =P...och naturligtvis mina kids!!!..ha en fortsatt trevlig söndag....kramiz alla fina...


Härligt att bara sitta å lyssna på det porlande ljudet!!

Ja så vad det det där med att inte titta bakåt, men här kikar jag bara i backspegeln!!*L*

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-15 19:05:09

Hehe..blev lite lurad där med backspegeln..såg inte bilden direkt..



MASSA KRAAAAM

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-15 19:27:05

Haha..ja det kanske e sååå...men va bra att du såg den till sist iallafall!!!...kramiz du goa cyber vän...snart får vi ta den där promenaden i Tinnerö!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela