Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tinnerö som...

Publicerad 2009-03-19 16:25:17 i Allmänt,

...vanligt MEN lika härligt att strosa runt där som vanligt, trots att de va en del folk där ute så sprang vi på två rådjur...Annie kände av de långt före mig, så hon pep å kände vittringen...trodde först de va en hund men sen kom de farande ut ur träddungen...fipplade naturligtvis med kameran så de blev inga närbilder utan de hann iväg en bit innan jag lyckades knäppa kort....ska ta å stoppa den fyrbente i duschen för hon har naturligtvis rullat sig i skit men denna gången så va det inte människoskit...TACK Å LOV!!! =) Näpp dax å ta henne innan hon hoppar upp i sängen å slöar till!! kramelikraaaam
Dagens foto ser ut så här!!

Älskar ju som sagt (skrivet)  himlens  vackra vy!!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-19 17:50:13

Vet du, jag va ute med min grannes hund igår, å nu vet jag hur du menar..varför gillar de att rulla sig i skit?! Märkliga är de, å inte vidare söta i alla lägen. Fattar PRECIS hur Annie sjönk i pris häromsistens:)



massa massa kraaam till dig, å en efter-badet kram till Annie

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-19 18:03:09

Haha..ja de kan va rätt äckliga de fyrbenta MEN så fantastiska ändå så man förlåter de ganska snabbt!!...massa kramizar tebax

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela