Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Min nacke...

Publicerad 2009-03-02 12:55:09 i Allmänt,

...ja den e inte å leka med nu...kan knappt röra på huvet utan att det kör som faaan i nacken å ut på bröstet, blev väl en rejäl snärt i nacken när jag dök i backen för flera veckor sedan...va lite svårt å köra bil idag..fick verkligen tänka mig för när jag inte kunde vrida på skallen!!....ska nog inte köra bil när det e så här... ska kanske få göra om magnetröntgen pga att det blivit värre med nacken...men har inte fått någon tid hos neurokirurgen ännu...men det lär ju ta några månader innan jag kommer dit. Väntar på att F-kassan ska höra av sig oxxå...ska komma med i någon rehab grupp å få börja på något annat ställe än det jag e på...MEN vet inte vad jag vill prova på...det jag vill jobba med e ju uteslutet...trädgårdsbiten e ju alldeles för tungt...nåja...det får väl bli som det blir...NU ska denna gnälliga gammtacka ta en långpromis med sitt lyckopiller å glädjas åt hennes glädjefnatt när vi kommer ut på Tinnerö å sparkar boll!! =)
Snömassorna börjar smälta å det blir fart i bäcken!!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-02 16:05:24

Men du...det låter ju inte ett dugg bra..hmm..en wiplash eller hur det stavas, kanske? Kanske skulle ta å kräva att få komma lite kvickt?



Nåja, hoppas det släpper efter snart..



Massor med kramar , å va glad att du är ute i töväder, här snöar det..suck

Vill ha VÅÅÅÅR jue..





Postat av: Gittan

Publicerad 2009-03-02 19:25:12

Ja du Kicki, det låter verkligen inte kul.

Finns detinte någon liten handelträdgård eller blomsteraffär dä du kan få va och plocka skott och sticklingar? Utan att behöva göra lyft.

Lycka till kompis, du finns i mina tankar.



Ring någon kväll jag har skvaller.....



Kramizzz i massor Gittan

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-03 12:39:01

Tack till er båda!!! näe du Viran det e ju väntetid som till allt annat, har ju remiss till neurokirurgen som jag väntar å väntar å väntar på!!

Men Gittan!!!...så där kan du ju inte skriva, nu blir jag ju så jädrans nyfiken!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela