Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lika vackert väder...

Publicerad 2009-03-22 14:35:55 i Allmänt,

...som det va igår, lika trist väder e det idag...kallt, snön kommer ner men landar som regn....ja skillnaden e stor från igår när Elin å jag kunde ligga på bara backen å det va torrt...men men...våren har ju sina egna spratt så varför egentligen bry sig, blir ju ingen skillnad på vädret. Finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!!...haha...ja det fick man lära sig som dagispersonal!!...Nu ska jag ta å slänga på mig mina "hundkläder" å åka ut till skogen, John e iväg å ska hjälpa sin chefs son med bilen....så ha en fortsatt bra dag å jag tänker på er som har det lite jobbigt nu, en xtra värmande kram till er!!! =)
...och dagens foto tog jag igår!!!

Ekenässlott som ligger i närheten av stugan vi hyrde...

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:37:08

Bara en kommentar;) Motivet är underbart, dessutom har du lyckats med konsstycket att få hela bilden "rak". DET är inte lätt, men du gör det perfekt. IMPONERAD!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-23 10:47:02

TACK min vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela