Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner mig...

Publicerad 2009-03-01 13:46:04 i Allmänt,

...jäkligt trött å sliten...hur nu de kan komma sig när jag inte jobbar å sliter som de flesta...tror jag har alldeles för mycket tid för att grubbla å grunna på saker å ting...det blir för mycket!, tappar bort ord å minnet e ju under all kritik...kommer ibland inte ihåg VEM jag pratade med i telefonen för typ två minuter sen, pratade med Kicki i fredags å vi bestämde tid för när jag skulle hämta upp henne, Thyra å Selma...fem minuter senare fick jag messa henne om vilken tid vi hade bestämt!...känns ju inte sååå upppiggande ju =/. Näe, vet inte VARFÖR det känns sååå jävla tungt just nu...lr joo, till en viss del så e de ju en del saker som e ganska tuffa att se över och jag vet att jag inte kan göra så mycket åt det för det kommer att hända oavsett...trodde inte att jag skulle känna mig sååå jäkla ensam som när jag flyttade hit till Linköping...de e jag å Annie om dagarna å även i viss mån kvällarna oxxå...jag e ju lite av en ensamvarg, men nu blir det en påtvingad ensamhet som känns ganska obekväm å jobbig..."suck"...men livet blir ju inte bättre för att jag går å deppar ihop, men det e ju faaan inte lätt när man går hemma om dagarna å "flundrar" över meningen med livet...det kan bli VÄLDIGT stooort!!. Näpp fick jag bestämma så skulle jag va ute å jobba heltid med det jag älskar att få jobba med...VÄXTER...uteväxter...att få jobba med kroppen. planera rabatter å se hur de utformar sig å sen få se om det blev som jag tänkte mig, till å med att rensa ogräs e väldans rofyllt!!... Sätter in en fin bild som gör mig glad!! *L*



Våren känns i luften, fåglarna börjar vakna till liv igen!!

Kommentarer

Postat av: Liz & Iza

Publicerad 2009-03-01 18:43:22

Heej! Känner med dig, och för dig!! Var i samma situation (kanske), förra året!! Sjukskriven pga stroke, inte kul... massor med saker som dök upp i mitt huvud!! Det äär ändå för väl ett vi har våra fyrbenta, eller hur! Ta hand om dig!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-01 19:52:16

Visst e det så Liz..Annie e mitt lyckopiller!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela