Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

John och Annie...

Publicerad 2009-03-13 09:30:24 i Allmänt,

...tog en välförtjänt sovmorgon...såg så söta ut när de låg brevid varandra!!*L*...Snart ska Annie å jag ut till klubben å träna med Jonna och hennes Sheltie Svante, vi ska båda tävla den 4 april så det e hög tid å finslipa på vissa delar av momenten. Alltid skönt å ha någon som kan kommendera en på planen å se vad man gör rätt å mindre bra!....Blir så ledsen när jag försökte gå in på Lottas blogg å den var borttagen...vad e de som har hänt?!?...Hon e en klippa här ute i cybern och har gett mig så otroligt mycket feedback...hoppas du e tebax snart vännen, saknar dina inlägg, dina fina kommentarer och dina dikter...och för att du e just den du är!!...Nähä, nu ska jag ta å fixa på mig kläder å ta med Annies "rygga" med prytlar till träningen...kramiz alla vänner och LOTTA!!!, du fattas mig!!!...ha en bra helg å ta hand om varandra

Mmm..här sover man gott!!*L*

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-13 13:04:45

Ja..jag saknar åxå Lotta..lilla SNiglo..men vi släpper inte för att hon är tillfälligt borta!!!

Vi står kvar!

Så blir det...



kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-13 13:45:26

ja det e klart att vi finns kvar här för henne!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela