Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jäzzzzp...

Publicerad 2009-03-30 11:13:47 i Allmänt,

...Uppe redan vid halv sex, skulle iväg till veterinären med Annie för att göra en sista "besiktning" av skadan hon ådrog sig när hon fick en pinne som gick in i låret och upp i ljumsken, det va helt läkt!!.. å så passade vi på att ge henne vaccinationen. Sen bar det iväg till AF för att prata lite, ska börja i en rehab grupp som AF och FK håller i...det verkar bra, hon tyckte jag skulle börja fundera lite på VAD jag skulle kunna tänkas vilja prova på för typ av jobb...kom på den geniala ideen att kanske pröva på hos någon fotograf, har redan en i åtanke, han fotade Johns barn när jag gjorde ett album till honom i 45 årspresent!!!...han e mycket för att ta naturliga utomhusfoton...låter som det skulle passa mig som handen i handsken...MEN måste ju ta kontakt med honom å se om han e intresserad av att ha mig där först. Ska ta å svida om till min "ut med hunden kostym"...solen skiner å det blir som vanligt Tinnerö, ska försöka locka med mig gubben som e ledig idag...kramelikraaaam å på förhoppningsvis återseende!!! =P


Fotade i morse vid utkiket Majelden

Vår underbara veterinär Karin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela