Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Däpt i däsan...

Publicerad 2009-03-09 10:55:53 i Allmänt,

...ont i halsen å huvet som f....n!!...men men det e ju ett  övergående problem...hoppas jag!!*L*. Helgen har varit jättetrevlig. Var till bowlingen i lördags, men jag fick titta på, fixar inte att bowla för nacken å armens skull...men jag kommentera deras spel!!...haha...vilket proffs man e när man sitter brevid å tittar!! =P...Närå så elak e inte jag!!. Vi gick vidare till SMC:s lokal där de skulle va lite festligt...hmm...det ordet har tydligen olika betydelse, de satt några karlar där å blädrade i hojtidningar å drack lite öl...nåja, vi va inte kvar så länge utan åkte hem till oss....satt här å surrade tills folket började gäspa å hänga med huvet lite så Johns grabb körde hem ligan!!. Attans så ont i håret jag hade när jag vaknade igår, dricker kanske 2-3 gånger per år så jag e ju ingen storkonsument...tog några öl å två Gin å Tonic under hela kvällen å de räckte tydligen, men den stora boven kanske va att jag rökte...usch å fyyy kändes som jag slickat en askkopp igår =P. Sen messade Kicki mig så vi drog ut med doggarna i 1,5 timme i snöblasket som va tvunget att komma ner, men pigg blev jag iallafall!!...Näpp, ska ta en mugg med Te å honung nu å se om jag blir lite bättre, annars får jag väl se om jag hittar nån protes som passar den däringa saken som sitter på halsen...Ha det bäst å ta hand om varandra....kramizzzzzzz


Lääängtar sååå otroligt mycket till våren...


...och till sommaren

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-09 11:19:45

Ja du, den vårbilden sa ALLT!! Precis dit längtar jag åxå..massor..suck

Men det är inte långt kvar nu..



He he, ont i håret, fniss, påminner mig om en flaska jag hade en gång med "bakfylleschampo mot ont i håret"..men jag tror nog faktiskt åxå det berodde på rökning..rökning är dymt!:)



Stor kram gumman, å en hel säck med "krya-på-dig"

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-09 13:15:41

TACK vännen, visst e den fin med påskliljorna...nästan så man kan känna doften av dessaL

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela