Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir bara sååå...

Publicerad 2009-03-17 12:12:08 i Allmänt,

...upprymd när jag varit hos Helena, dietisten och gruppen jag går med...Känns lika bra varje gång, förutom viktuppgången då(1,4 kg)...men att man får ventilera veckans händelser och faktiskt känna att man inte e själv...Finns några friska fläktar i gruppen som kan skänka en energi...Blir så otroligt glad när jag ser och hör hur BRA det går för de andra...får hoppas att det kan bli en morot för mig oxxå...det har varit jättetungt några veckor å det har ju oxxå visat sig på vågen...motivationen sitter väl i nån talltopp någonstans å väntar på att jag ska hitta den igen!!....Jag vet att man inte ska komma med en massa ursäkter, eller att man inte klarar av det just nu....MEN det ska tamejfaaaan gå att fixa det här, de andra fixar det å det ska jag med!!....hmrf...japp...denna gammtackan MÅSTE lägga focuset på det här nu även om det just nu känns far away!. Ska ta mig ut med den fyrbenta vart har jag inte bestämt än...blir väl dit näsan styr kosan...eller dit ratten styr iväg...men älskar ju att komma ut till Tinnerö så det lutar nog mer åt det hållet, blir nog inte Annie så lycklig...blir ju att ställa henne i badkaret å det e ju förbannat otrevligt å bli ren!! =P... kramiz ALLA underbara människor å ett stooort TACK till min "dietistgrupp"...jag lär mig nya saker varje gång!!! =)


Fotade svanarnas intåg igår...NU e det snart våååår!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-18 08:13:48

Ja du, det där är ju så nära ett bevis man kan komma, på att våren är på G!!



Du gumman..prova en dag, bara en enda dag, utan att äta onyttigt, EN, å så kan du ta ett nytt beslut imorgon..



Massa kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-18 15:17:51

TACK gumman, ska försöka!!..kramiz tebax

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela