Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Åkte ut till

Publicerad 2009-03-21 19:23:18 i Allmänt,

..klubben redan straxt efter 9, gick en runda i skogen innan vi skulle träna med gänget. Hade inga större förhoppningar på att Annie skulle gå bra men det gjorde hon med bravur!!!! =) SEN kom ELIN upp på klubben med ZAMBA...Annies bästaste rottiskompis....snacka om att det blev störningsträning på högsta nivå när de inte fick hälsa p åvarandra när vi tränade....MEN de gick jättebra bara de fick känna in läget...Vilken dag det blev, Elin å jag gick en vända med hundarna efteråt, la oss i solen ute i skogen å bara njöt i fulla drag....jo det va torrt bitvis i skogen så det har verkligen torkat upp på vissa ställen...va inte hemma förrän strax före två....fotade naturligtvis Annie å Zamba och Elin fick oxxå bli med på foto. Va sååå kul å träffa de, va ju inte direkt igår...inte i förrgår heller!! =P....Så nu suger jag på den karamellen ett tag!!! Var oxxå å lämnade nyckeln till stugan som Sven skulle ha hämtat för en månad sen, fotade oxxå där hans små shettisar...hade två små stoföl som mer eller mindre skulle upp i knät på mig, buffade å snosade mig i håret när jag satt ner...riktiga små raringar!!=) ...kramiz å ta hand om varandra!!! Dagens foton

Bästisarna som njuter av varandra

Hittade ett liitet spindelnät

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:32:29

Alltså, vilka bilder vännen!



Jag blir faktiskt helt mållös av din "spindel"-bild.



Vilket ljus, och fan- GRYMT bra!



Kan inte skriva mer för det låter bara töntigt ju, men den ÄR sagolikt bra!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:32:32

Alltså, vilka bilder vännen!



Jag blir faktiskt helt mållös av din "spindel"-bild.



Vilket ljus, och fan- GRYMT bra!



Kan inte skriva mer för det låter bara töntigt ju, men den ÄR sagolikt bra!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:32:36

Alltså, vilka bilder vännen!



Jag blir faktiskt helt mållös av din "spindel"-bild.



Vilket ljus, och fan- GRYMT bra!



Kan inte skriva mer för det låter bara töntigt ju, men den ÄR sagolikt bra!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:33:37

Ursäkta, men min dator hängde sig så jag tryckte flera ggr på enterknappen;))



Sorry;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-23 10:45:42

..det gör absolut ingenting, e bara så glad att du finns här i närheten!!!...kramiz du fina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela