Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ajjjjjjjjjjjjjjjjjj....

Publicerad 2009-03-23 17:09:50 i Allmänt,

...faaaan så ont det gör =(....vet inte vad jag gjorde men känns som det e en nerv som ligger i kläm...det kör som bara den i nacken ut i vänstra armen...aaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...skit oxxå, ska ha en visning i klädbutiken i vårt hus, känns inte sååå jäkla kul å gå ner dit å försöka va på bra humör för de e jag INTE!!!!!!!!!!!!! ska fixa fika till de 11 som kommer, hoppas de köper en jäääkla massa så jag får valuta för min värk!!! =P...skämt åt sido...men det här behövde jag inte!!...MEN å andra sidan så finns det ju så otroligt många andra som har det värre...hmm...fast just nu känns det inte som någon större tröst, får trösta mig med några foton istället!! =P... å de blir på de finaste jag vet, av de tvåbenta!!*L*...tänk att jag fått två så underbara barn...det värmer mitt hjärta!!...Mina små som i år fyller 23!!!...hmmm...å jag som e ständigt 27...men känner mig som en pigg 90 åring!! =P


Kärleken till mina barn...och sorgen över att...

...inte ha dem nära mig!!...laaaav juuuu!!!

Kommentarer

Postat av: Synne

Publicerad 2009-03-23 17:26:01

Hoppas det gick bra för dig med butiken fast du har så ont! Har du diskbråck?Jag har haft en underbar dag med mitt minsta barnbarn.Ler" kram Synne

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-03-23 18:00:12

Ska du visa dina kort eller? För det skulle du verkligen kunna göra. Hoppas du inte har så ont nu.



Kram på dig

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-23 20:06:30

Nej, jag har inget diskbråck men skador i nacken efter en cykelolycka...oj, nej Gitrtan det ska jag inte...ska ha en klädvisning av Friendtex...Mariette har en klädbutik i källaren så jag tog dit folk från Landeryd

Postat av: Synne

Publicerad 2009-03-24 05:41:34

Godmorgon Kicke.

hoppas på en bättre dag för dig. Här i Mölndal kom det snö när vi var ute på vår första kissrunda jag och dom små."hua" Så det går inte att lita på att våren var här än.Så det är bara att fortsätta längta.Ha en bra dag.Kram Synnöve

Postat av: linaa

Publicerad 2009-03-24 12:18:42

haha snygg bild på linus<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela