Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ujujuj...

Publicerad 2009-06-26 15:11:00 i Allmänt,

...har bestämt mig för att tävla i lydnad 2 den 26 augusti....VANSINNIGT e bara förnamnet!!! då ska vi ha lärt in en massa moment som inte funkar idagens läge:
platsläggningen-funkar
fritt följ-funkar sådär...sneda sättanden som måste tränas bort
läggande- liiite långsam
inkallande med ställande- funkar inte alls
sändande med ställande- funkar inget vidare
apportering-funkar ibland, snett sättande å lite tugg
fritt hopp över hinder- har vi knappt börjat med
fjärrdirigeringen- funkar rätt bra på nära håll men inte på 5 m
 

sååå gott folk nu får vi lägga i turboväxeln för att kanske nå dit!!! =P



Nu vankas det blodpudding i ugnen så jag kanske kan få
   lite fart på henne, hon e ju skendräktig å nu i dagarna skulle
hon ju ha sina små puppisar om det hade blivit nått            

Kommentarer

Postat av: Kicksen

Publicerad 2009-06-26 15:48:09

Hahaha!

Ja vi har lite som vi ska jobba på...

Det ser ju ungefär likadant ut för Selma och mig.

Och jag har ju t o m tänkt tjuvstarta i Boxholm den 16 augusti.

Men vi börjar med hårdträningen i morgon bitti va?

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-26 15:58:43

ABSOLUT!!!!

Postat av: Tessi

Publicerad 2009-06-27 00:12:50

Spännande värre!

Jag har ruggiga bra knep til att få till rutan och ställandet, kan skriva ihop ett mejl om du är sugen ;)

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-27 07:51:01

26 augusti, då har du ju massor med träningstid, det kommer säkert att gå kanoners.

Du får ha en Trevlig helg!

Kramelikram Mita

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-27 13:50:47

Tack Tessi å Mita visst finns det tid men det känns ändå liiite kort...men men det blir som det blir!!! kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela