Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Träningen...

Publicerad 2009-06-27 14:39:49 i Allmänt,

började vi med väldans tidigt i morse...va på klubben vid kvart i åtta, gick en sväng men jag märkte redan på promenaden att Annie blev jätteflåsig...körde några moment å vilade flera ggr...hon sprang själv in i skuggan å la sig....så det enda som funkade någotsånär va fria följet....men det e väl bara å gå på det å traggla vidare...John å jag åkte med hojjen ner till Triumph center som hade premiär på en hoj som John ville testa, sen tog vi en svän runt Roxen å stannade till i Norsholm å käkade en glass...tog en ny smak med rabarbersmak!!....jäklars så god den va!!!....hoppas ni alla får njuta av den underbara värmen...själv så sitter jag hemma med neddragna persienner...vår lgh e som en bastu på sommaren å på vintern jagar jag insbjörnar här inne!! =P...kramiz å ha det bäst!!

Frihetskänsla att åka...

glass e gott!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela