Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tack Virvelviran!!!

Publicerad 2009-06-09 19:03:20 i Allmänt,

...det va riktigt trevligt å träffa dig, hade ioförsig inte trott nått annat!!!=P....lika sprudlande glad som jag trodde, din energi smittar av sig!!*L*...Åkte ut till Rosenkällan å kikade på Svanarna med dess ungar....jag kan verkligen bara stå där å njuta av vyerna, fåglarna å deras läten...fotade lite å jag hade med lite fika som vi njöt av i solen!...Annie blev alldeles tossig när vi träffade Elvira...hon hoppade å va alldeles till sig!!!...de e ett pluspoäng till dig tjejjen...nog för att hon älskar folk men hon brukar inte bli sååå ivrig som hon blev nu....TACK vännen för en trevlig pratstund...de måste vi göra om...kramelikram å hoppas mötet går bra ikväll!!!

Nu ska han...

...få lite luft...

...under vingarna!!

...här kommer ett följaJohn gäng!!...fem småttingar i släptåg

FÖRLÅT men kunde inte låta bli, din vackra insida speglar av sig...
Hoppas vi ses snart igen!!!!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-06-09 19:32:34

Kommer lägga in mina favoriter på fotosidan ikväll...Kommer plocka ur galleriet :)



Kram

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-06-09 21:16:14

Åhh, TUSEN TACK själv vackra människa:)

Jag håller med, klart vi måste göra om det!

Eftersom jag har liiiite svårt att se bilder på mig själv, så tittade jag superduperjättefort bara,men ÄLSKAR bilden på svanbebisarna..å dem har jag sett på riktigt minsann, jag som knappt sett en svan i verkliga livet förut..wow..

(mitt lilltroll tittade på bilden på mig, å hon gillar den massor=))

Hoppas ni får en fin kväll, å än en gång, jättetack för utflykten,.. och bästaste chokladkakan, känner mig fortfarande lite larvigt lycklig;)



Stoooora tyckaomkramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-09 21:29:20

TACK själv vännen!!...har fortfarande känningar av din energi så hoppas jag kan somna!! =P

Postat av: rebecca mcnugg

Publicerad 2009-06-09 21:36:51

hihi min fina mamma på bild :)))<3

världens bästaste faktiskt :D

Postat av: rebecca mcnugg

Publicerad 2009-06-09 21:38:32

förresten svanarna var oxå jättefina :)

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-06-10 21:22:38

Fan vad glad jag blir att Ni träffats<3 Kan bara hålla med alla andra, Vild-Ängel ÄR vacker!



Kram och Kärlek till Er båda fina<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-10 22:20:54

TACK vännen!!!...ja, Elvira e precis lika härlig som jag föreställt mig...en energipåfyllande vän...sådana behöver man många av!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela